Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV 3.0 24v с Aerokit - отново в Перущица :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Т'ва старото е уникално......

    Изпратено от моят BLA-L09 с помощта на Tapatalk
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

    Comment


    • #32
      Даа, Спринта май ми е любимата кола. Жестоко се управлява и стои на пътя.

      ГТВто имаше нужда от основно почистване на джантите преди да сложа нови гуми.
      Много мизерия падна.
      Отделно, и някоя дреболийка добавих за да бъде 100% оригинал в чудно състояни:



      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #33
        Когато ти кажат, че GTVто е Фиат Типо без рамки на стъклата:



        Реално, шасито е толкова твърдо, че като е вдигната на крик, вратите се отварят и затварят без разлика.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #34
          Последните, необходими неща за “доизпипване” за тази година мисля, че ги отметнах.
          - смяна антифриз и измиване на казанчето
          - смяна прашници и тампони на амортисьорите
          - пълнене на климатик
          - смяна на термостат
          - нови гуми

          Сега остава каране.
          Раздвижихме ги леко магистрално с другото перущинско 3.0 24v.
          Изводът е, че CF2 (червеното) е по-рязко и естествено от CF3 (сребристото).
          Освен разликата от 2 конски сили в полза на по-стария инжекцион, явно настройките за екология леко филтрират реакцията на мотора и съответно усещането зад волана.

          Друга съществена разлика се забелязва в седалките.
          Гърба на неелектрическият вариант е много широк и няма много опора, за разлика от ел. салона, който “държи” по-яко, но пък електромоторите повдигат седалката всичко е за сметка на комфорта.
          Отново, на първа фаза ГТВ са най-смислените седалки!

          Друг извод е, че сребристото не е цвят.... червеното си е червено!

          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment

          Working...
          X